Cumparatorii fericiti cheltuiesc mai mult

Cheia catre deblocarea cresterii unei categorii de produse si a marcii o repreznta usurarea activitatii cumparatorilor in vederea gasirii si cumpararii a ceea ce cauta. Descoperiti cele 3 principii TNS pentru a face cumparatorii fericiti.

Citește mai departe...

Valoarea contextului

Valoarea contextului sau felul in care  cercetarea calitativa poate invata din comportamentele economice

Cercetarea calitativa are o pozitionare unica de a descoperi adevaratele  motoare ale comportamentului consumatorului, dar poate face acest lucru doar daca incepe sa caute dincolo de dorintele si nevoile noastre articulate. 

Citește mai departe...

Sondajele scurte, mai predictive

Jan Hofmeyr subliniaza pasii pe care trebuie sa-i urmam pentru ca procesul de cercetare sa fie mai predictiv.

Studiile de tracking sunt in impas, dar ratele de raspuns care se prabusesc, raspunsurile si analiza defectuoasa pot fi foarte usor rezolvate de o aplicatie disciplinata, axata pe 3 directii principale.

Citește mai departe...

  • Incalcand regulile

    2013-10-17 14:14:44

    Despre felul in care obiceiurile sunt formate si lucrurile pe care trebuie sa le retinem despre...

  • Cumparatorii fericiti cheltuiesc mai mult

    2013-11-28 16:28:30

    Cheia catre deblocarea cresterii unei categorii de produse si a marcii o repreznta usurarea...

  • Mintea si mecanismul

    2013-10-17 14:13:48

    Marea explozie de date complexe si implicatiile acesteia pentru industria cercetarii Acesta poate fi...

Contacts

d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63 ext. 500
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.