Valoarea contextului

Valoarea contextului sau felul in care  cercetarea calitativa poate invata din comportamentele economice

Cercetarea calitativa are o pozitionare unica de a descoperi adevaratele  motoare ale comportamentului consumatorului, dar poate face acest lucru doar daca incepe sa caute dincolo de dorintele si nevoile noastre articulate. 

Un comerciant de succes merge intr-un bar exclusivist din New York. In timp ce se uita la sticlele de bauturi spirtoase din spatele barmanului, este incantat sa vada o sticla rara dewhisky: brand-ul lui preferat, cu un gust distinct, ce crede ca-l face cel mai bun whisky distilat vreodata.  Estescump, dar in gama sa de pret. Cu toate acestea, atunci cand barmanul il intreaba ce ar dori, dupa un moment de gandire, alege o sticla de Johnnie Walker Black Label. Cere,de asemenea, si patru pahare.

Aflati mai multe …

  • Incalcand regulile

    2013-10-17 14:14:44

    Despre felul in care obiceiurile sunt formate si lucrurile pe care trebuie sa le retinem despre...

  • Cumparatorii fericiti cheltuiesc mai mult

    2013-11-28 16:28:30

    Cheia catre deblocarea cresterii unei categorii de produse si a marcii o repreznta usurarea...

  • Mintea si mecanismul

    2013-10-17 14:13:48

    Marea explozie de date complexe si implicatiile acesteia pentru industria cercetarii Acesta poate fi...

Contacts

d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63 ext. 500
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.