Mobile Life

Mobile Life se bazeaza pe comportamentele, motivatiile si atitudinile a 38.000 de oameni din 43 de tari, pentru a elabora  recomandari si pentru a activa strategiile de business si de marketing prin intermediul mobilitatii. 

Ca cel mai multi-dimensional canal disponibil pentru specialistii de marketing, mobilitatea mentine interactiunea cu consumatorii la un nivel personal, oferind noi forme de angajament si recompensa, in timp ce furnizeaza retailer-ilor si marcilor date valabile si oportunitati digitale de promovare publicitara. Cu o penetrare globala a  mobilitatii / telefoniei mobile  de 90% de-a lungul pietelor studiate si persoane care acceseaza pentru prima data internetul prin intermediul telefonului mobil, fiecare specialist de marketing trebuie sa ia in considerare rolul pe care mobilitatea il joaca in livrarea strategiilor sale.

Aflati mai multe …

MobileLife

  • Incalcand regulile

    2013-10-17 14:14:44

    Despre felul in care obiceiurile sunt formate si lucrurile pe care trebuie sa le retinem despre...

  • Cumparatorii fericiti cheltuiesc mai mult

    2013-11-28 16:28:30

    Cheia catre deblocarea cresterii unei categorii de produse si a marcii o repreznta usurarea...

  • Mintea si mecanismul

    2013-10-17 14:13:48

    Marea explozie de date complexe si implicatiile acesteia pentru industria cercetarii Acesta poate fi...

Contacts

d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63 ext. 500
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.