Detinem o intreaga gama de servicii de cercetare de piata personalizate  Aflati raspunsul la intrebarile dumneavoastra. Consultati serviciile noastre de cercetare din lista de mai jos. Alternativ, va rugam sa ne contactati.

Expertiza TNS CSOP

Gama completa de servicii personalizate de cercetare de piata, atat pentru piata de consum cat si B2B      

Produse noi & Dezvoltare de concepte

  • Dezvoltare si testare de noi concepte si produse 
  • Cercetare asupra  preturilor
  • Testare de ambalaje
  • Studii pentru segmentarea pietei

Brand & Comunicare

  • Marca & Studii de publicitate
  • Pre /post testare publicitate
  • Cercetare calitativa: marca, produs, piata si comunicare

Portofoliu, Categorie si Brand Management 

  • Evaluarea portofoliului si a nevoilor
  • Performanta marci  si pozitionare
  • Studii de utilizare si cumparare 

Studiu Omnibus

  • Omnibus lunar, realizat la nivel national prin intermediul interviurilor fata in fata, folosind un esantion de 1000 de respondenti 

Sondaje B2C

  • Intelegerea cumparatorilor  (Cercetare calitativa)
  • Sondaje de utilizare si atitudini in magazin/ selectia canalelor si obiceiuri de cumparare
  • Studii privind rutele de cumparare in magazin
  • Studii privind achizitionarea categoriilor in magazin
  • Comunicatiile in magazin (promotii si reclame) 

Sondaje Retail

  • Sondaje referitoare la distributie, pret si comercializare 

Stakeholder Management 

  • Sondaje privind satisfactia clientilor
  • Studii de tip „Client misterios” (Mystery Shopper) si sondaje telefonice 

Sondaje testare: Web Usability

  • Obtinerea de informatii referitoare la modul in care vizitatorii folosesc site-urile de Internet, prin intermediul unor tehnici specifice

Digital research 

  • Capacitati de cercetare multi-canal inovatoare,  fiabile si scalabile pentru a interactiona cu respondentii conectati

Media Research

Sondaje multi-country 

  • Instrumente de cercetare, colectare de date, oferta si parametri de executie comuni
  • Management de  proiect si raportare centralizata 

Metode de cercetare

TNS CSOP este o companie cu traditie, ce ofera o varietate de metodologii in ceea ce priveste cercetarea de piata:

PAPI: Interviuri fata in fata, realizate pe chestionar de hartie, la domiciliul sau la biroul respondentilor

CAPI: Interviuri fata in fata asistate de computer, folosind laptop-uri sau tablete. Permit vizualizarea raspunsurilor date de respondenti, cea mai inalta calitate si viteza in realizarea interviului si a raportarii

CATI: Interviuri asistate de telefon si calculator - interviuri realizate in call-center-ul din Bucuresti

Chestionare auto-completate: distribuite prin intermediul postei, e-mail-ului sau on-line.

CAWI: Interviuri realizate online – prin folosirea de paneluri de respondenti la nivel national si international

Discutii de tip focus–grup: design clasic de 6-8 persoane pe sesiunea de focus grup, facilitati de vizualizare in timp real a acestora

Interviuri individuale in profunzime: Public general, precum si lideri de opinie, experti, oameni de afaceri, reprezentanti ai institutiilor sau ai guvernului

Streaming On-line: studii calitative

Desk research: colectarea si analizarea documetelor, datele disponibile pe hartie sau online 

Solutiile marca TNS

Solutiile marca TNS constituie un set de tehnici de cercetare licentiate TNS

TRI*M Product Experience 

TRI*M Product Experience permite clientilor sa inteleaga fiecare aspect al experientei pe care consumatorii lor o au cu un produs sau cu o marca – brand (produs, pret, loc, promotie si ambalaj).

Cititi mai multe...

 

TRI*M Corporate Reputation

TRI*M Corporate Reputation ofera clientilor nostri o intelegere exacta a reputatiei corporatiei din perspectiva participantilor relevanti si o indrumare clara cu privire la modul in care acestia pot sa o gestioneze in conformitate cu identitatea corporatiei prin intermediul comportamentului corporativ, performanta si comunicare pentru a obtine si sustine cresterea.

Cititi mai multe...

 

Launch eValuate

Launch eValuate este un sistem precis de prognoza STM pentru  lansari de produse in domeniul FMCG.

Cititi mai multe...

 

TRI*M Customer Experience 

TRI*M Customer Experience este o solutie lider la nivel mondial, construita pentru a ajuta protejarea si cresterea activitatii esentiale a unei companii.

Cititi mai multe...

 

Insightment

Insightment-ul este un set de instrumente riguros alaturat unui proces creativ pentru identificarea unei bune cunoasteri a consumatorilor care anima noi oportunitati de afaceri.

Cititi mai multe...

 

SuperGroup

Super Group-ul este o generare de idei creative si o sesiune de dezvoltare a conceptelor, ce reuneste  consumatori creativi, clienti, categorii si experti care pot transforma insight-urile in noi concepte de produs pentru testare imediata.

Cititi mai multe...

 

FutureView

Future View este un model de influenta viitor, model ce identifica persoanele care vor avea cel mai mare impact in modelarea pietelor in viitor. 

Cititi mai multe...

 

Social Media Insights

Social Media Insights ofera o intelegere detaliata a comunicarii din social media.

Cititi mai multe...

 

Digital Media Evaluation

Digital Media Evaluation combina masurarea expunerii cu sondaje personalizate pentru a intelege eficienta mass mediei digitale si pentru a recomanda o optimizare a publicitatii digitale in contextul unei strategii globale de marketing.

Cititi mai multe...

 

Shopper Directions

Portofoliul nostru Shopper Direction dispunde de o gama cuprinzatoare de solutii de testare pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa cuantifice rezultatele probabile si performanata relativa de la raft a schimbarilor planificate pentru ambalaj, aspectul de la raft si materiale la punctul de vanzare.

Cititi mai multe...

 

CPO

Contact Performance Optimization evalueaza eficienta tuturor interactiunilor sau a contactelor cu consumatorii, cu marcile, pornind de la cuvantul rostit pana la punctul de vanzare la mass-media.

Cititi mai multe...

 

Shopper Dimensions

Shopper Dimension este creat pentru a ajuta clientii sa creeze strategii pentru a intampina nevoile consumatorilor pentru fiecare canal si misiune.

Cititi mai multe...

 

ConversionModel

ConversionModel este o solutie de masurare a angajamentului, lidera la nivel mondial, care evalueaza  intensitatea relatiei consumator-marca si potentialul pentru o crestere ulterioara.

Cititi mai multe...

 

RAP touchpoint management

Feedback-ul final al consumatorilor nostri si platforma de raportare urmaresc experientele sistematice importante ale consumatorilor, aducand direct clientilor perspective si informatii despre performanta livrarii si satisfactie, in maniera in care aceasta se intampla.

Cititi mai multe...

 

Concept eValuate

Concept eValuate este un concept demonstrat de screening menit sa identifice si sa protejeze ideile inovatoare.

Cititi mai multe...

 

Product eValuate

Product eValuate este o solutie de testare a conceptelor de produs, ce ii  ajuta pe clienti sa optimizeze frecventa de cumparare repetata – un factor de succes critic pentru noi produse.

Cititi mai multe...

 

BPO

BPO (Brand Performance Optimisation)  este nucleul ofertei de masurare si de tracking Brand & Communication – o abordare dinamica, flexibila si modulara bazata pe noul nostru sistem de lucru Brand Power.

Cititi mai multe...

 

NeedScope

Need Scope este o metoda de cercetarea cantitativa si calitativa pentru intelegerea emotiilor intregului proces de marketing.

Cititi mai multe...

 

AdEval

AdEval este o pre-testare a comunicatiilor de natura cantitativa si calitativa pentru toate tipurile de media.

Cititi mai multe...

 

Matrix

Matrix este un instrument de intelegere a pietei customizat pentru identificarea, masurarea si prioritizarea platformelor de afaceri pentru inovatii.

Cititi mai multe...

 

Cercetare sociala si exit poll

Avem o experienta indelungata in cercetarea sociala, politica si electorala: 

  • Sondaje privind comportamente si atitudini sociale, politice, economice, vizand atat populatia generala, cat si companii
  • Studii politice: care masoara nivelul de cunoastere si utilizarea serviciilor in domeniul educational, medical, judiciar si din alte domenii similare
  • Perceptia publica si imaginea institutiilor
  • Studii exit poll la nivel european
  • Studii politice si electorale

Contacts

Iulia Cornigeanu
Executive Director
e:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


Diana Anghel
Head of research
e: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


Ioana Bogus
Client Service Manager
e:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.