Extinderea influentei prin extinderea geografica sau a categoriei

Extinderea in noi teritorii si categorii constituie o strategie radicala ce poate crea un potential major pentru dezvoltarea treptata a afacerii. Pentru a reusi este necesara o intelegere exacta a dinamicii pietei, a comportamentul consumatorului si a peisajului competitiv al pietelor specifice pe care le vizeaza. Reteaua Globala TNS va ofera exact acest lucru.

Cu experti in toate pietele cheie si solutii de cercetare care au fost confirmate la nivel global, suntem pregatiti sa oferim clientilor nostrii perspective locale, cunoastere si intelegere a sectorului de care au nevoie pentru a descoperi noi modalitati de crestere pe pietele din intreaga lume.

Aflati cum ne-am ajutat clientii:

Gasiti cea mai buna strategie de intrare pe o piata noua

Provocari

Clientul nostru, un operator de retea din Europa, a avut planuri de a se extinde pe noi piete. Pentru a prioritiza investitiile si pentru a-si optimiza succesul, o cercetare a fost solicitata pentru a evalua care piete ar fi cele mai receptive noii intrari.

Descoperiri relevante

ConversionModel a fost folosit pentru a masura anagajamentul consumatorului fata de marca intr-o serie de tari si pentru a obtine o analiza detaliata a nevoilor consumatorilor si a pozitionarii marcilor existente. A explorat etapele de satisfactie cu furnizorii actuali, deschiderea si disponibilitatea de a incerca noi furnizori. Rezultatele au identificat piete cu cel mai mare numar de oameni dispusi sa-si schimbe furnizorul, care au fost esentiale pentru identificarea strategiei optime de crestere si de penetrare.

Planuri concrete pentru dezvoltare

Clientul a lansat cu succes o noua marca in cele mai promitatoare doua piete, obtinand un procent de penetrare de peste 10% in primele 18 luni.

Construirea statutului de lider global prin cresterea intr-o piata noua

Provocari

Clientul nostru, un lider global in domeniul produselor de ingrijire personala, a vrut sa stimuleze cresterea intrand pe o noua piata in Asia, cu o marca globala de deodorant. O directia precisa era necesara, directie legata de modul in care marca trebuia pozitionata pentru a avea succes.

Descoperiri relevante

NeedScope a furnizat un cadru centrat pe intelegerea nevoilor clientilor, evaluand pozitia brandurilor existente, informand dezvoltarea marcilor si subliniind oportunitatea de piata. In mod particular, NeedScope a identificat nevoile emotionale care determina alegerea marcii (brandului) si modul in care aceste nevoi pot fi satisfacute prin intermediul produsului si a imaginii marcii - brandului  (comprimand simbolismul si comunicatiile).

Acesta a furnizat o intelegere precisa pe piata deodorantului, o audienta clara a targetului si o cale evidenta de crestere. In ceea ce priveste marcile (brand-urile) existente pe piata s-a descoperit o gama larga de nevoi, unele neexploatate, mai precis segmentul legat de vitalitate.

In acest segment nevoile de baza au fost expresii mai ferme de individualitate, articulate in termeni de energie si activitate. Era nevoie ca deodorantul sa ii faca sa se simta plini de viata, oferindu-le o senzatie de improspatare. Deloc surprinzator, genul de persoane care exemplifica aceste nevoi au o personalitate energica, vesela si activa. Am recomandat crearea unei noi game de deodorant folosind conceptul vitalitatii cu o directie precisa pentru realizarea produsului, ambalajului, pozitionarii pentru o serie de variante.

Planuri concrete pentru dezvoltare

Gama a fost lansata cu un ambalaj si o strategie de comunicare vizand segmentul vitalitatii. Aceasta a atins o cota procentuala de 17% si o a treia pozitie pe piata dupa doar trei luni, castigand in cea mai mare parte de la liderul de piata.

Contacts

Iulia Cornigeanu
Executive Director
e:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


Diana Anghel
Head of research
e: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


Ioana Bogus
Client Service Manager
e:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.